6 avantaje cheie oferite de utilizarea de advertoriale platite
Fie ai ca scop principal imbunatatirea SEO, fie brandingul, poate fi destul de dificil sa tii pasul cu toate formatele si oportunitatile de marketing digital disponibile pentru afacerea ta. Exista formele evidente de promovare cum ar fi publicitatea traditionala. Cu toate acestea, consumatorii incep sa se plictiseasca incetul cu incetul de reclamele menite sa le distraga atentia si ar prefera sa vada reclame mai relevante pentru continutul care aleg sa il vizualizeze. Aici intervin articolele sponsorizate. Articolele sponsorizate sunt exact ceea ce par a fi: articole pentru care o agentie de publicitate plateste un editor pentru a le include pe site-ul sau. Scopul acestor articole este acela de a atrage publicul, promovand in acelasi timp produsul sau serviciul advertiserului intr-un mod transparent, natural si discret.
Daca iti stabilesti un buget de publicitate pentru anul urmator sau pur si simplu cauti noi oportunitati de marketing pentru afacerea ta, advertoriale platite reprezinta o optiune extrem de atractiva. Iata cateva din motivele pentru care advertoriale platite ar putea fi o alegere mai potrivita decat alte formate digitale.
Genereaza vanzari
Realizate in mod corect, advertoriale platite pot stimula vanzarile pentru afacerea ta. Conform specialistilor, o treime din mileniali au cumparat o marca dupa ce au vazut un advertorial. Aceasta cifra provine dintr-un studiu realizat destul de recent. Desi in prezent nu exista studii care sa analizeze intr-un mod specific advertorialele platite, impactul acestora este evident.
Advertoriale platite iti faciliteaza comunicarea cu un public tinta
Articolele sponsorizate iti ofera posibilitatea de a-ti promova produsele si serviciile catre un public suplimentar. Ai, de asemenea, posibilitatea de a imbunatati imaginea marcii tale si de a-i creste profilul. Cu toate acestea, impactul rezultatului va depinde de site-ul sau blogul vizat si, de asemenea, de marimea publicului sau.
Advertoriale platite te ajuta sa iti cresti reputatia online
Conform specialistilor, brandul unei companii nu este ceea ce spune aceasta ci ceea ce spune Google despre ea. De fapt, cu cat se vorbeste mai mult despre o marca, despre produsele si serviciile oferite de o companie, intr-un mod controlat, cu atat mai bine isi poate gestiona si controla reputatia online, pe motoarele de cautare, inclusiv pe Google. Faptul ca o companie sponsorizeaza articole care vizeaza interogari de genul – testati (produsul meu) – va contribui la o mai buna gestionare a reputatiei sale in cazul unor interogari de tipul – recenzii (produsul meu)-. Acest lucru se datoreaza faptului ca, in general, termenul test este asociat cu o notificare de reimpartasire de catre motorul de cautare Google.
Mai mult, atunci cand mai multe articole ofera o recenzie pozitiva a unei anumite marci, acest lucru reprezinta un atu excelent pentru strategia de marketing web a marcii.
Advertoriale platite – obtinerea unor sfaturi de specialitate cu privire la produsele si serviciile tale
Atunci cand decizi sa iti prezinti produsele sau serviciile prin intermediul unor advertoriale platite ai posibilitatea de a primi pareri de la experti. De asemenea, obtii feedback de la prospectii implicati intr-un fel sau altul in ciclul de cumparare. Prin utilizarea de advertoriale platite de tip test poti face o prezentare concreta a beneficiilor produselor si serviciilor tale in fata publicului. Acest lucru se poate face intr-un mod mai natural si mai detaliat decat in cazul publicitatii traditionale. De asemenea, este demn de mentionat faptul ca postarile si articolele de pe bloguri sunt consultate de mii de utilizatori. Aceasta este o oportunitate perfecta de a aduna feedback valoros de la clienti, ceea ce iti permite sa ii multumesti mai usor.
Advertoriale platite – achizitionarea de trafic directionat de calitate
Atunci cand articolul tau este publicat pe un site cu audienta mare, acesta poate genera trafic calificat care iti aduce beneficii pe termen lung. Tot ce este necesar este ca articolul tau sa fie bine pozitionat si sa aiba un continut suficient de interesant. Folosind e-mail, Facebook, Criteo si alte campanii de retargeting poti targeta traficul generat de advertorialul platit.
Advertoriale platite – optimizarea referentierii naturale
Utilizarea advertorialelor ofera avantajul de a-ti stimula referentierea naturala atat direct cat si indirect. De remarcat este totusi faptul ca acest lucru devine din ce in ce mai limitat de la avertismentele emise de Google in ultimii ani. Cu toate acestea, exista inca o serie de motive pentru care acest avantaj al advertorialelor platite. In afara de faptul ca Google apreciaza toate legaturile, advertorialele platite se claseaza in general bine in SEO.
Advertorialele platite iti ofera mai multe posibilitati de exprimare
Articolele platite au, de asemenea, capacitatea de a promova un produs sau un serviciu intr-un mod personalizat. Evident, impactul articolelor sponsorizate nu poate fi comparat cu cel al reclamelor. Cu ajutorul articolelor platite, produsele pot fi prezentate in moduri diferite de la un site de suport la altul. Din acest motiv, este esential sa lasi redactarea continutului in mana unei persoane cu experienta in domeniu. Pentru ca lectura sa fie placuta, redactorul trebuie sa propuna un continut atractiv care sa indeplineasca si cerintele SEO: optimizarea cuvintelor-cheie, titluri atragatoare, expresii si ton adecvat etc.
Prin crearea de continut sponsorizat, se urmareste, de asemenea, sa se adauge valoare site-ului si sa se ofere un continut original utilizatorilor de internet. Departe de tine gandul de a oferi inca un articol pe aceeasi tema, cu continut de tip copy and paste. Mizeaza pe originalitate pentru a face impresie!
Asadar, daca doresti imbunatatirea SEO, advertoriale platite sunt o modalitate eficienta de a-ti imbunatati clasamentul!