Foloseste panou de administrare Facebook ca un profesionist
In ultimii ani, au aparut o multime de schimbari in ceea ce priveste panou de administrare Facebook. Unele dintre cele mai mari modificari au fost aduse instrumentelor de administrare, care sunt mai usor de accesat si de navigat si au adaugat o serie de caracteristici. Pentru a obtine cu adevarat cele mai bune rezultate de pe Facebook pentru mica ta afacere, hai sa aruncam o privire mai atenta la ce anume sunt aceste instrumente de administrare, cum functioneaza si cum poti obtine cele mai bune rezultate de pe urma lor.
Cele mai mari schimbari au venit din partea instrumentelor de administrare, care sunt atat mai usor de accesat, cat si de navigat. Postarile de pe pagina, de exemplu, au fost rationalizate intr-o singura coloana care, practic, necesita o fotografie impresionanta, in timp ce coloana din stanga iti permite acum sa alegi caracteristicile afacerii tale pe care doresti sa le evidentiezi cel mai mult, fie ca este vorba de aplicatiile tale, de fotografiile clientilor, de clipurile video ale produselor sau de orice altceva.
Panou de administrare Facebook – acces mai usor la anunturi
De la implementare pana la evaluare, gestionarea reclamelor pe Facebook din panou de administrare Facebook a fost intotdeauna putin confuza. De fapt, in vechiul layout chiar si sa intelegi modul de accesare al panoului de administrare a anunturilor era o mica bataie de cap.
Insa, acum nu mai este cazul cu noile implementari. Dand click pe fila Build Audience (Construieste audienta) din dreapta sus a paginii poti localiza cu usurinta activitatea, setarile, informatiile dar si managerul contului tau publicitar. Vei vedea din panou administrare Facebook campaniile pe care le-ai lansat deja si pe cele care sunt in curs de desfasurare. Cu ajutorul filei Create Ad poti alege mai precis tipul de experienta pe care vrei sa o creezi, fie ca este vorba despre like-uri pe pagina, de implicare in aplicatie, de evenimente sau de o oferta. In fila Rapoarte analizeaza in detaliu eficienta anunturile tale, modifica-le in consecinta si incearca strategii noi. Fiecare fila contine informatii noi pentru o targetare mai puternica.
Panou de administrare Facebook – urmareste concurenta cu Pagini de urmarit
Situata in instrumentul de informatii, sectiunea Pagini de urmarit te va ajuta sa iti analizezi performanta in raport cu pagini similare, astfel incat sa iti poti urmari cu usurinta concurenta. Printre caracteristici se numara statistici importante privind numarul de aprecieri si distribuiri pe care le primesc postarile, ceea ce ar trebui sa te ajute sa determini mai departe tipul de continut pe care utilizatorii tai il apreciaza cel mai mult si tipurile de tonuri si stiluri care ii fac sa continue sa comenteze.
Pentru a accesa acest instrument, deruleaza pana in partea de jos a paginii Insights si alege din cele cinci pagini sugerate pentru monitorizare. Incearca sa experimentezi cu pagini care sunt concurenti directi dar si cu cele care nu sunt la fel de apropiate dar care pot atrage un public asemanator. Dupa ce ai facut cele cinci selectii, compara like-urile, noile like-uri, numarul de postari si implicarea pentru a vedea ce functioneaza si ce nu. Daca dai clic pe fiecare postare, vei avea o privire si mai atenta asupra continutului, ceea ce te va ajuta sa vezi daca publicul tau tinta prefera videoclipurile in locul fotografiilor, de exemplu.
Panou de administrare Facebook – fixeaza postarile importante
Noua infatisare a paginilor de afaceri este axata pe simplificare asa ca nu este de mirare ca Facebook iti ofera acum optiunea de a fixa postarile importante in partea de sus a paginii. Poate fi vorba de orice, de la un anunt despre un anumit produs la o poveste de la un client deosebit de loial sau un articol de specialitate despre cum sa faci ceva, pe care adeptii utilizatorilor doresc cu adevarat sa il vada. Aceasta optiune iti permite sa iti actualizezi frecvent pagina, in functie de necesitati, creand in acelasi timp propriul continut pentru a prioritiza articolele despre care stii ca vor obtine cel mai mult engagement. Pentru a fixa o postare trebuie sa treci cu mouse-ul peste ea, sa faci click pe sageata din partea de jos a paginii, din dreapta si sa alegi sa fixezi o postare. Gata, postarea este fixata.
Panou de administrare Facebook – rationalizeaza-ti managementul
O alta tinta pentru rationalizare este aspectul instrumentelor de administrare in sine. De acum inainte totul se va intampla in acelasi loc. Raspunde la comentarii si la mesaje din panou de administrare Facebook, vezi cate persoane au ajuns la postarile tale si acceseaza paginile pe care le monitorizezi, toate acestea pot fi accesate in sectiunea Aceasta saptamana. In instrumentul Insights, file simple vei putea vedea cate persoane apreciaza pagina ta, de unde provin aceste aprecieri, care este performanta fiecareia postari in parte, la fiecare ora de publicare si cum arata datele demografice.
Impreuna, toate modificarile aduse in panoul de administrare Facebook fac experienta mult mai intuitiva pentru proprietarii de afaceri mici sau medii, chiar si pentru cei care au un nivel mai scazut de cunostinte tehnologice – analiza activitatii lor pe site si reorientarea strategica in consecinta. Tocmai cu ajutorul acestor informatii iti poti transforma cu adevarat pagina de Facebook dintr-o platforma publicitara unilaterala in genul de comunitate care iti implica fanii si ii face mai pregatiti sa cumpere.
Tinand cont de informatiile de mai sus vei reusi si tu sa folosesti un panou de administrare Facebook la fel ca un profesionist.